استراتيجية التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية للجامعات


ماشابل.


المحتوى المدفوع.


ويدعم سلسلة التسويق الرقمي من قبل هبسبوت، وهي شركة برامج التسويق واردة مقرها في كامبريدج، ماس.، التي تجعل منصة كاملة من برامج التسويق، بما في ذلك أدوات إدارة وسائل الاعلام الاجتماعية.


أما بالنسبة للجامعات، فإن اتخاذ قرار باستخدام وسائل التواصل الاجتماعي ليس من قبيل التفكير. إن الطالب الديموغرافي من 18 إلى 24 عاما في جميع أنحاء الشبكة الاجتماعية، ونظيره الأصغر سنا (حشد المدرسة الثانوية) مغمور على قدم المساواة. الخريجين، مؤخرا وبعيدة إزالتها، واستخدام الشبكات الاجتماعية للانخراط والبقاء على اتصال مع العالم. أعضاء المجتمع وأولياء أمور الطلاب والمتبرعين المحتملين وأعضاء هيئة التدريس والموظفين وغيرهم من المكونات هي مجرد سقسقة أو "مثل" بعيدا. ومع وجود عدد كبري من الفئات السكانية الرئيسية التي تعتنق وسائل اإلعالم االجتامعية، ليس أمام الجامعات أي خيار سوى دمج هذه املنابر يف خططها التسويقية واالتصاالت.


بالفعل، العديد من المدارس قد استغلت وسائل الاعلام الاجتماعية بطريقة كبيرة. في الواقع، أظهرت دراسة حديثة أن 100٪ مذهلة من الجامعات لديها وجود وسائل الاعلام الاجتماعية. من جذب الطلاب الجدد المحتملين مع بلوق القبول والاستخدام الإبداعي للخدمات القائمة على الموقع مثل سكفنغر، للحفاظ على الخريجين تشارك عبر ديناميكية، الغنية بالمحتوى الفيسبوك و نينغ المجتمعات، لإعلام الطلاب حول عروض الحرم الجامعي من خلال التغذيات تويتر وأشرطة الفيديو يوتيوب، فمن الواضح أن الجامعات تعترف بأهمية وسائل التواصل الاجتماعي.


في حين أن العديد من المدارس تشهد نجاحا كبيرا مع وسائل الاعلام الاجتماعية، والبعض الآخر لم تحصل على جهودهم بعيدا عن الارض. استراتيجيات بالتخبط والحسابات تفشل في كسب الفيروسية التالية التي كان يؤمل، مما أدى إلى صفحات نائمة أو أقل من مزدهرة المجتمعات على الانترنت.


في ما يلي ستة أفضل الممارسات للجامعات التي تسعى إلى بناء مشاركة فعالة في وسائل التواصل الاجتماعي.


1 - وضع استراتيجية وتحديد الأهداف.


قبل الغوص أولا في وسائل الإعلام الاجتماعية، تأخذ من الوقت لوضع استراتيجية. ما نوع المحتوى الذي ستقدمه؟ كم عدد المرات التي ستنشر فيها المحتوى، وأين ستأتي منه؟ ما هي المجموعات التي ستهدف إلى إشراكها؟ النظر في الموارد أيضا، مثل الميزانية والموظفين. من سيكون مسؤولا عن نشر المحتوى وإشراك المجتمع؟


تحديد أهدافك، كذلك. ما الذي تأمل في تحقيقه من خلال نشاطك في الشبكات الاجتماعية؟ فكر في تطوير أهداف شاملة (على سبيل المثال "إنشاء روابط أقوى مع الخريجين")، بالإضافة إلى أهداف أكثر تحديدا (على سبيل المثال "زيادة تسجيل حدث العودة للوطن عبر وسائل التواصل الاجتماعي بنسبة 75٪"). وبهذه الطريقة، وبعد فترة من الوقت، سوف تكون قادرة على تقييم ما إذا كانت جهود وسائل الاعلام الاجتماعية الخاصة بك كانت فعالة.


2. اختيار واختيار المنصات الخاصة بك.


فقط لأن هناك المئات من منصات وسائل الاعلام الاجتماعية هناك لا يعني أن مدرستك تحتاج إلى وجود على كل منهم. الذهاب للجودة أكثر من الكمية. ما معنى الإستراتيجية؟ إذا كنت تخطط لزراعة مجتمع متماسكة لمجموعة فرعية من الخريجين العاملين، ربما ننظر إلى نينغ - منصة مع وظيفة لتحقيق هذه الأهداف. إذا كنت تنوي نشر الكثير من أشرطة الفيديو في الحرم الجامعي، وربما قناة يوتيوب أو فيميو سيكون من المفيد. اختيار مجموعة من المنصات التي تكمل بعضها البعض وتساعدك على تحقيق أهدافك. تأكد من عدم إغفال المواقع المتخصصة، والتي هي أقل شهرة ولكن قد تقدم بالضبط ما تحتاجه.


النظر في السكان، أيضا. أين يتجمعون عبر الإنترنت؟ ومن شأن منصة مثل تومبلر أن تكون مثالية لاستهداف طلاب المدارس الثانوية، منذ تومبلر يستخدم بشكل كبير من قبل المراهقين. ينكدين من جهة أخرى، ينحرف إلى الديموغرافيات القديمة، لذلك ربما انها مناسبة تماما لمجتمع الخريجين الشبكات.


3. تمكين ودعم الإدارات الفردية.


داخل الجامعة، وهناك العديد من الإدارات والوحدات الأكاديمية، مع كل رسائل فريدة من نوعها والجماهير متميزة. وليس من المنطقي أن يكون هناك كيان واحد من وسائل التواصل الاجتماعي يمثل الجامعة بأكملها؛ ينبغي أن تكون الإدارات قادرة على إنشاء حساباتهم الخاصة. من مكتب الإقامة إلى قسم وقوف السيارات إلى قاعات الطعام، كل وحدة يمكن أن يكون لها وجود وسائل الاعلام الاجتماعية الخاصة بها (بطريقة يتم تنسيقها عبر الحرم الجامعي، بطبيعة الحال). نلقي نظرة على حساب خدمات الطعام في جامعة بوسطن على سبيل المثال عن قسم الجامعة التي تستخدم وسائل الاعلام الاجتماعية بشكل جيد.


ليس كل قسم في الحرم الجامعي سيكون لديه شخص على الموظفين ذوي الخبرة في مجال الاتصالات أو وسائل الاعلام الاجتماعية، لذلك قد يكون من المفيد تقديم دورات تدريبية في جميع أنحاء الجامعة، وتثقيف أعضاء الحرم الجامعي حول كيفية استخدام وسائل الاعلام الاجتماعية بشكل فعال لأقسامهم. ويمكن أن يكون من المفيد أيضا إجراء مشاورات مباشرة مع الإدارات على حدة.


4. وضع المبادئ التوجيهية في مكان.


وإلى جانب إعطاء الإدارات القدرة على إنشاء حساباتها الخاصة في وسائط التواصل الاجتماعي، ينبغي أن تكون هناك بعض المبادئ التوجيهية الشاملة على مستوى الجامعة لضمان الاتساق ومالءمة جميع أنشطة وسائل التواصل الاجتماعي. سوف تبدو هذه المبادئ التوجيهية مختلفة لكل جامعة، ولكن يمكن أن تشمل أشياء مثل اصطلاحات تسمية الحساب، وسياسات الاستجابة للأزمات، وحقوق التأليف والنشر والتذكير القانوني، ووصف المبادئ الأساسية التي تقود استراتيجية الجامعة وسائل الاعلام الاجتماعية، مثل الأصالة والشفافية. لإلقاء نظرة على بعض سياسات وسائل الإعلام الاجتماعية أعلى راسخة إد، زيارة. eduguru في وسائل الاعلام الاجتماعية سياسة الموارد دليل الموارد العليا.


وبما أن وسائل الإعلام الاجتماعية هي مسعى خلاق وميدان متطور باستمرار، فمن الأفضل أن تترك المبادئ التوجيهية مفتوحة إلى حد ما. فاللوائح والسياسات الرسمية التي تكون شديدة الانضباط قد تعرقل قدرة الجامعة على الابتكار، أو ردع الموظف الذي يريد أن يجرب شيئا خارج الصندوق.


5. تطوير صوت متسقة عبر المنصات.


حضور الجامعة في وسائل التواصل الاجتماعي هو امتداد لعلامة المدرسة. ما هي علامتك التجارية؟ هل هو لعوب ومزاح أو المحافظ وزر المتابعة؟ من المهم أن يتم تنفيذ صوت متسق في جميع منصات وسائل الإعلام الاجتماعية الرئيسية في المدرسة - مدرسة مع صفحة الفيسبوك خطيرة جدا وحساب تويتر شاذة والساخرة تبدو مجرد انها لديها أزمة الهوية.


نضع في اعتبارنا أن كل منصة لديه الفروق الدقيقة، وبالتالي فإن صوت لن يكون بالضبط نفس الشيء عبر جميع حسابات الجامعة الكبرى. يحتاج المحتوى إلى إعادة العمل لتناسب مع يشعر من كل منصة.


6. التواصل عبر الحرم الجامعي.


مع الكثير من الإدارات الانخراط في وسائل الاعلام الاجتماعية، يصبح من المهم للغاية لخطوط مفتوحة للاتصال أن توجد في الحرم الجامعي. فرص التعاون وفيرة، ولكن لا يمكن أن يحدث هذا التعاون إذا الإدارات تعمل في صوامع. من خلال التواصل علنا، يمكن للأفراد تبادل أفضل الممارسات والتعلم من الآخرين في الحرم الجامعي الخاصة بهم.


في حين أن معظمنا بالفعل طريقة الكثير من الاجتماعات في التقويمات لدينا، قد يكون من المنطقي لإضافة واحد آخر: اجتماع يعقد بانتظام عبر وسائل الاعلام الاجتماعية عبر الحرم الجامعي. والبديل هو الحفاظ على قوائم البريد الإلكتروني، مجموعة الفيسبوك، أو نوع من منتدى المناقشة لتعزيز التواصل المستمر بين جميع الأشخاص الذين شاركوا في وسائل الاعلام الاجتماعية في الجامعة.


ولا يخفى على أحد أن الجامعات تتعامل مع قوة وسائل الإعلام الاجتماعية وتكرس المزيد من الموارد لهذه المنطقة. ومع توسع الجامعات في مساعيها في مجال التواصل الاجتماعي، ستكون الاستراتيجية والتدريب والتعاون عبر الحرم الجامعي أمرا بالغ الأهمية.


سلسلة بدعم من هبسبوت.


ويدعم سلسلة التسويق الرقمي من قبل هبسبوت، وهي شركة برامج التسويق واردة مقرها في كامبريدج، ماس.، التي تجعل منصة كاملة من برامج التسويق، بما في ذلك أدوات إدارة وسائل الاعلام الاجتماعية.


6 سنوات. 125،000+ الطلاب.


تركيز واحد. نجاحك.


سوسيال ميديا ​​سيرتيفيكاتيونس & أمب؛ تدريب.


وات & # 8217؛ S نيو & أمب؛ هوت أت سمو.


أسيس تو ذي وورد & # 8217؛ S توب وسائل الاعلام الاجتماعية الخبراء.


أصحاب الأعمال الحقيقية الذين يحبون شيئا أكثر من تقاسم معارفهم وخبراتهم معك.


انقر هنا لتلبية المزيد من أعضاء هيئة التدريس سمو.


قائد العالم في وسائل الإعلام الاجتماعية التعلم الإلكتروني.


واحد فقط شركة التدريب وسائل الاعلام الاجتماعية في العالم جعلت على كل هذه القوائم & # 8230؛


الفوائد (والوصول) أنت & # 8217؛ ليرة لبنانية الهذيان حول.


مواقع ويب متوافقة مع الجوال & # 8211؛ والتمتع جلسات من أي مكان مع اتصال بالإنترنت.


24 & # 215؛ 7 وصول الطلاب.


لدينا الدورات الرقمية كلها متاحة على الانترنت، من أي مكان لديك اتصال بالإنترنت. حتى تتمكن من اتخاذ دوراتنا على سطح المكتب أو الكمبيوتر المحمول أو الجهاز المحمول.


الدردشة الحية كل يوم من أيام الأسبوع.


هل تحتاج إلى مساعدة فورية؟ هل لديك سؤال يمكن فقط & # 8217؛ ر الانتظار؟ لدينا فريق الدردشة الحية هو متاح على الفور كل يوم من أيام الأسبوع من 9: 30-5: 30 الشرقية.


دروس الفيديو عبر الإنترنت.


ليس فقط أننا نركز التدريب لدينا في الفيديو، ولكن لدينا أيضا مكتبة متنامية من الدروس المفيدة في قاعدة المعرفة لدينا على الانترنت.


مدربين من الطراز العالمي.


أفضل الأشخاص الذين يتعلمون من هؤلاء الأشخاص هم & # 8220؛ في & # 8221؛ والأعمال التجارية، كل يوم واحد. نأتي لكم قادة الفكر الذين يبقون لكم على حافة القطع من وسائل الاعلام الاجتماعية.


التدريب الحائز على جوائز.


نحن دون & # 8217؛ ر ترغب في توت القرن الخاصة بنا، ولحسن الحظ نحن لا & # 8217؛ ر يجب أن. لقد تم الاعتراف بها من قبل فوربس، ماشابل، حول والكثير من الناس الآخرين كأفضل في الأعمال التجارية. بوق بوق.


الشهادة الأصلية.


قبل أن يفكر أي شخص آخر حتى في شهادة وسائل الاعلام الاجتماعية كنا بالفعل تقود الطريق، ولقد دربنا أكثر من 125،000 الطلاب والعد.


تحديثات الدورة العادية.


إذا كنت تعلم وسائل الاعلام الاجتماعية من فيديو يوتيوب التي عفا عليها الزمن قبل 6 أشهر، فإن النتائج يمكن أن تكون كارثية لعملك. يتم تحديث دوراتنا بانتظام لإبقاء لكم ما يصل إلى التاريخ.


أسعار تنافسية.


شهادة من خلال سمو هو جزء من ما الجامعة التقليدية سوف تهمة لكم لمواد مماثلة، دون التكلفة العالية للكتاب المدرسي أو محاضرة التي عفا عليها الزمن قبل حتى استخدام المواد.


موثوق بها من قبل العالم & # 8217؛ الشركات الأكثر احتراما & # 8230؛


الجامعات، فورتشن 500 الشركات، وكالات الإعلان والمحاسبين، العلاقات العامة الشركات، غير ربحية، المسوقين والمحامين والوكالات الحكومية والشركات الصغيرة، والجميع في ما بينهما. هنا ليست سوى عدد قليل…


& # 8230؛ وأكثر من 125،000 طالب (و كونتينغ)


وقد شارك الكثير من الناس كم يحبون سمو & # 8211؛ ونحن نعتقد أنك سوف أيضا!


10 دورات على الانترنت مجانا لبدء التعلم التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية.


القدرة على استخدام وسائل الاعلام الاجتماعية للحصول على اهتمام الناس، وبناء جمهور نشط والتعبير عن شخصيتك أصبحت المهارات الرقمية الأساسية في الاقتصاد القائم على المعرفة في القرن ال 21.


إذا كنت ترغب في العثور على وظيفة جديدة أو إنشاء الخاصة بك كرجل أعمال أو لحسابهم الخاص، موقع الويب الخاص بك ووجود وسائل الاعلام الاجتماعية تعطي أرباب العمل المحتملين والعملاء نافذة في شخصيتك والمهارات والمصالح.


إذا كنت ترغب في تحسين مهاراتك وسائل الاعلام الاجتماعية أو البدء في بناء مهنة جديدة في وسائل الاعلام الاجتماعية والتسويق واردة ثم هذه الدورات وسائل الاعلام الاجتماعية المجانية سوف تساعدك على البدء وتعلم الحبال.


هل كنت تعلم؟ أكثر من 80٪ من الوظائف موجودة الآن في التسويق الوظيفي غير الرسمي (بمعنى أنها لم يتم الإعلان عنها) لذلك وجود موقع على شبكة الانترنت الشخصية، وجود نشط وسائل الاعلام الاجتماعية والشبكات المهنية (على الانترنت وغير متصل) التي يمكنك الاعتماد على توصيات هو أكثر أهمية أكثر من أي وقت مضى.


إذا كنت ترغب في وضع نفسك بعيدا عن الحشد وكسب ميزة تنافسية في مجال عملك تحتاج إلى موقع شخصي ومعرفة كيفية استخدام وسائل الاعلام الاجتماعية لبناء جمهور عبر الإنترنت تشارك.


1. DS106: القص الرقمي ووسائل الإعلام الاجتماعية.


هذه الدورة القصص الرقمية من جامعة ماري واشنطن يحاول إعادة تخيل كيف يمكن تدريس القص في العصر الرقمي. استنادا إلى دورة تدرس في الجامعة، النسخة على الانترنت دعا مفتوحة DS106 متاحة بحرية على الانترنت.


يتضمن فتح DS106 الخطوط العامة للدورة التي تتضمن مهام لكل وحدة، وأشرطة فيديو تعليمية، ومدونات المشاركين، ودليل DS106، ومجتمع نشط على اإلنترنت. عموما، مقدمة جيدة إلى القص الرقمي واستخدام وسائل الاعلام الاجتماعية لبناء الشبكة الخاصة بك.


2. الحصول من خلال بوتكامب والبنية التحتية سايبر الشخصية.


3. ما يعني يي القص الرقمي؟


4. الاستماع إلى الصوت.


5. القصص القصص في الصور.


6: كل شيء عن طريق التصميم.


7. المتقدمة الصوت والإذاعة مشاهدة الإنتاج.


8. القصص القصصية في الويب.


9. قراءة الأفلام.


10. صنع الأفلام.


12. المشروع النهائي والختام.


2. شهادة التسويق الوافد من أكاديمية هوبسبوت أكاديمي.


تقدم رائدة التسويق واردة هوبسبوت مجموعة متنوعة من الحرة برنامج شهادة التسويق الوافد. في حين تهدف دوراتهم إلى الناس في مجال التسويق الرقمي وصناعة وسائل الإعلام الاجتماعية، إذا كنت & # 8217؛ مكرسة يمكنك أن تتعلم الكثير عن تسويق المحتوى.


في أكاديمية هوبسبوت، يمكنك مشاهدة أشرطة الفيديو في وتيرة الخاصة بك وعند الانتهاء من جميع الدورات التي يمكن أن تأخذ امتحان شهادة التسويق الوارد للحصول على شهادة من هوبسبوت.


أساسيات استراتيجية واردة فعالة تحسين موقع الويب الخاص بك أساسيات التدوين تضخيم المحتوى الخاص بك مع وسائل الاعلام الاجتماعية إنشاء المحتوى مع الغرض التشريح من الصفحة المقصودة استكمال عملية التحويل إرسال الحق البريد الإلكتروني إلى الرصاص الصحيح قوة التسويق باستخدام عملية المبيعات الخاص بك واردة زراعة الزبائن سعداء.


3. التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية: كيفية الربح في العالم الرقمي.


تم تصميم هذا التخصص التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية الجديدة من جامعة نورث وسترن لأصحاب الأعمال والمديرين التنفيذيين والمتخصصين في التسويق الذين يرغبون في وضع استراتيجية وسائل الاعلام الاجتماعية لتنمية أعمالهم.


ويتكون التخصص من 6 دورات وسائل الاعلام الاجتماعية التي يجب أن تكمل جنبا إلى جنب مع المشاريع التي تساعدك على تطبيق ما تعلمته وشهادة من جامعة نورث وسترن لتسليط الضوء على المهارات الجديدة الخاصة بك على سيرتك الذاتية أو ينكدين.


في حين يكلف التخصص الكامل $ 49 / شهر للوصول الكامل، إذا كنت لا تريد المشاريع أو شهادة كنت قادرا على البحث عن الدورات الفردية وعند النقر فوق & # 8220؛ سجل الآن & # 8221؛ بوتون تشوز & # 8220؛ أوديت ذي كورس & # 8221؛ للوصول إلى معظم محتوى الدورة التدريبية.


1. ما هو الاجتماعي؟


2. أهمية الاستماع.


3. المشاركة & أمب؛ استراتيجيات تسويق التغذية.


4. المحتوى، الإعلان & أمب؛ إمك الاجتماعي.


5. الأعمال الاجتماعية.


6. مشروع التسويق الاجتماعي كابستون.


4. البحث والتسويق وسائل الاعلام الاجتماعية للأعمال التجارية الدولية.


مدرسة سالفورد للأعمال في مانشستر، انكلترا قامت بطيار لدورة مكثفة مفتوحة على الانترنت (موك) منذ بضع سنوات وأنها نشرت في الفيديو والمواد بالطبع على موقعه على الانترنت.


سوف البحث و التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية لدورة الأعمال الدولية تساعدك على تطوير الهوية المهنية الخاصة بك على الانترنت واستخدام محرك البحث الأمثل وتكتيكات التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية واستراتيجية لبناء جمهور على الانترنت.


العلامات التجارية الشخصية تويتر محرك البحث الأمثل (سيو) استخدام وسائل الاعلام الاجتماعية لتطوير الأعمال التجارية الدولية فاسيبوك يوتوب لينكيدين Google+ كتابة الاعلانات على الانترنت الآثار القانونية لوسائل الإعلام الاجتماعية الرصد والإبلاغ التدوين.


5. دبلوم في التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية.


الحصول على & # 8220؛ دبلوم & # 8221؛ في التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية في فقط 15-20 ساعة مع هذه الدورة المجانية الممولة من قبل الإعلانات التي تقدمها مزود بالطبع على الانترنت أليسون. وهو يفسر استخدام التسويق عبر البريد الإلكتروني، والتسويق التابعة لها، والتسويق عبر فاسيبوك، وكيفية استخدام أدوات الوسائط الاجتماعية مثل تويتر والبودكاستينغ والمدونات.


مقدمة إلى مواقع الويب مقدمة إلى أوتوريسبوندرز والكتب الإلكترونية باستخدام أوتوريسبوندرز لبناء قائمة التسويق التابعة وزيادة حركة المرور موقع ويب البريد الإلكتروني والتسويق التسويق تقييم مقدمة لتسويق وسائل الاعلام الاجتماعية كيفية استخدام تويتر جرأة لتسجيل بودكاستس بودوماتيك & # 8211؛ نشر دبليو الخاص بك إلى المدونات ويب على ويبسوسيال وسائل الإعلام وحدة تقييم أدوات فاسيبوك & # 8211؛ إنشاء ملف التعريف الشخصي الخاص بك فاسيبوك & # 8211؛ إنشاء صفحة الفيسبوك الخاصة بك فاسيبوك & # 8211؛ زيادة حركة المرور إلى صفحات الفيسبوك التسويق مع الفيسبوك التقييم النهائي التقييم.


6. التسويق الفيروسي وكيفية صياغة المحتوى المعد.


هذا بالطبع وسائل الإعلام الاجتماعية الجديدة تدرس من قبل وارتون البروفيسور جوناه بيرغر ومؤلف كتاب الأكثر مبيعا & # 8220؛ العدوى: لماذا الأشياء الصيد على & # 8221؛ يعلمك الأفكار والمفاهيم الأساسية وراء التسويق الفيروسي وصياغة المحتوى الذي يلهم الناس لتقاسمها مع أصدقائهم.


لشراء الدورة والحصول على شهادة من كلية وارتون للأعمال والثمن هو $ 95 ولكن يمكنك اختيار الخيار الثاني & # 8220؛ دورة كاملة، لا شهادة & # 8221؛ إذا كنت ترغب في مراجعة الدورة.


1. ما الذي يجعل الأفكار مثبت؟


2. كيف تأثير السلوك الاجتماعي السلوك.


3. قوة كلمة من الفم.


4. الشبكات الاجتماعية.


7. دورات وسائل الاعلام الاجتماعية على غفك تعلم الحرة.


توفر مؤسسة المجتمع النوايا الحسنة دورات قصيرة ومنظمة بشكل جيد على مستوى تمهيدي على المواضيع في وسائل الاعلام الاجتماعية، والمدونات وكيفية استخدام أفضل الأدوات التكنولوجية الشعبية مثل سكايب، ميتوب وال واتساب.


عموما، هذه الدورات بدائية بعض الشيء ولكن إذا كنت تريد مبتدئا مطلقا وتحتاج إلى الحصول على ما يصل إلى سرعة على أساسيات إنشاء ملف تعريف، وإيجاد الناس وتبادل المحتوى باستخدام الشبكات الاجتماعية شعبية ثم انها & # 8217؛ سا مكان جيد للبدء.


تويتر 101 فاسيبوك 101 أساسيات لينكيدين بينتيريست 101 سكايب بيوند البريد الإلكتروني أساسيات التواصل أساسيات الشبكات الدردشة غوغل أبل معلومات نمط الحياة الرقمية أساسيات الإنترنت الدهاء.


8. الكتابة للويب.


إذا كنت & # 8217؛ إعادة بلوجر ثم سوف تجد هذه الدورة مفيدة جدا. معاون، مساعد، مفيد، فاعل خير. المدرب فرانكي مادن الذي هو مستشار تجربة المستخدم يغطي كيفية إشراك القراء على الانترنت من خلال تصميم مواقع الإنترنت، والكتابة أسلوب وبنية ومحرك البحث الأمثل.


يستغرق حوالي 4 ساعات للذهاب من خلال المواد الدراسية وبحلول نهاية الدورة سوف تكون كتابة محتوى أفضل لشبكة الإنترنت مع استراتيجية المحتوى، والمحتوى أكثر سكانابل والمزيد من التركيز على قابلية المشاركة والترتيب في محركات البحث عند كتابة بلوق الخاص بك المشاركات.


1. لماذا الكتابة للويب يختلف.


2. خصائص المحتوى الجيد.


3. كتابة المحتوى الفعال.


4. تبحث بعد المحتوى الخاص بك.


9. وسائل الاعلام الاجتماعية: كيفية بناء الجمهور.


هذا بالطبع وسائل الاعلام الاجتماعية من منصة بالطبع شبكة قماش قد انتهت ولكن لا يزال بإمكانك الاشتراك والحصول على جميع الأنشطة بالطبع، والمهام ومقاطع الفيديو للدراسة في وتيرة الخاصة بك ذاتيا.


في هذه الدورة وسائل الاعلام الاجتماعية سوف تحصل على التدريب العملي على الخبرة مع شبكات وسائل الاعلام الاجتماعية الشعبية وأدوات الاتصال مثل بلوق، دبليو و آر إس إس. التركيز على هذه الدورة هو استخدام منصات وسائل الإعلام الاجتماعية المتاحة لمراقبة المحادثات عبر الإنترنت، والانخراط المجتمعات على الانترنت، وتحديد التأثيرات وإنشاء القيادة الفكرية الخاصة بك على شبكة الإنترنت.


10. كينلي & # 8217؛ s وسائل الاعلام الاجتماعية دورة تحليلات.


في هذه الدورة على شبكة الإنترنت، تحليلات وسائل الاعلام الاجتماعية والمنافس أداة قياس تظهر كينتلي لك كيفية تتبع وقياس أدائك في الفيسبوك، تويتر، يوتيوب، جوجل، ينكدين و إنستاغرام.


لا يمكنك تحسين ما لا تقيسه حتى تعلمك هذه الدورة التدريبية مجموعة مفيدة من المهارات التحليلية التي من شأنها تحسين حملات وسائل التواصل الاجتماعي وتساعدك على تحديد المحتوى الأكثر فائدة لتنامي جمهورك عبر الإنترنت.


1. مقدمة في تحليلات وسائل الاعلام الاجتماعية.


2. دورة تحليلات وسائل الاعلام الاجتماعية.


بناء العلامة التجارية الشخصية باستخدام وسائل الاعلام الاجتماعية:


في حين أن هذه الدورات المجانية وسائل الاعلام الاجتماعية هي بداية جيدة، يمكنك الحصول فقط جيدة في وسائل الاعلام الاجتماعية من خلال خلق بانتظام وتبادل القصص الخاصة بك والمحتوى من خلال التدوين والمحتوى المرئي وأشرطة الفيديو.


يستهلك معظم الأشخاص المحتوى الآخر ومشاركته مع الآخرين، ولكن عندما تبدأ في إنشاء المحتوى الخاص بك، يمكنك إنشاء منصة وسائطك الخاصة. هذا يسمح لك لتطوير العلامة التجارية الشخصية المميزة حول مجالات الخبرة الخاصة بك وتصبح رائدة الفكر المعترف بها في مجال عملك.


المفتاح مع وسائل الاعلام الاجتماعية هو بناء دليل اجتماعي لخبرتك. كما أنه لا يهم ما هي الشهادات التي حصلت عليها أو الدورات التي اتخذتها، ما يهمك هو أنه يمكنك إثبات أنك أنشأت جمهورا عبر الإنترنت يريد متابعته والتعامل معه.


آمل أن تأخذ واحدة من هذه الدورات وسائل الاعلام الاجتماعية والبدء في تقاسم القصص الخاصة بك والمحتوى باستخدام وسائل الاعلام الاجتماعية كمنصة وسائل الإعلام الشخصية الخاصة بك.


أنا تعليم الناس كيفية بناء موقع المهن مستقلة واستخدام علم النفس تدفق لكسب لقمة العيش القيام بالعمل الذي يتمتعون به. أنا طالب من أحدث اتجاهات التكنولوجيا والفرص الجديدة التي يجعل الابتكار ممكنا.


15 الردود.


هذه قائمة كبيرة كايل. شكرا للمشاركة!


مرحبا كايل! ماذا يمكن أن يوصي لشخص مثلي الذي ليس لديه خبرة في التسويق الرقمي التي ترغب في الانخراط في هذا التسويق وسائل الاعلام الاجتماعية؟ ما هي الخطوة الأولى التي يجب أن أتخذها؟ أنا & # 8217؛ م التخطيط أوديسك للعثور على أول وظيفة رقمية على الانترنت.


أود أن أبدأ بالحصول على موقع وردبريس الذي استضافته بنفسك ثم تعلم كيفية استخدامه عن طريق التدوين ومشاركة المحتوى الخاص بك للحصول على تعليقات من أصدقائك وعائلتك، وفي نهاية المطاف جمهورك الأوسع على وسائل التواصل الاجتماعي أثناء نموه.


لتعيين نفسك بصرف النظر على مواقع مثل أوديسك أو أوبورك ولا تتعثر في العقود منخفضة الأجر، تحتاج إلى أن يكون العلامة التجارية الشخصية القوية وتكون قادرة على معرفة قصة من أنت، ما هي خبرتك و لماذا أنت & # 8217 ؛ إعادة الشعب الناس يجب أن تعمل مع.


كل شيء يبدأ مع وجود موقع الويب الخاص بك، ومن هناك يمكن أن يكون لديك منصة لبناء جمهور في حين تعلم المهارات الحيوية التي من شأنها أن تزيد بشكل كبير وصولك الاجتماعي والدخل مثل كبار المسئولين الاقتصاديين، والقرصنة النمو، وتحسين التحويل، وكتابة النصوص والتسويق عبر البريد الإلكتروني.


يا كايل، ما هي الدورة التي ستنصح بها لشخص مثلي يبحث عن الدخول في التسويق الرقمي ولكن ليس لديه خبرة مهنية حتى الآن (هل لديك بعض الخبرة في إدارة قنواتي الخاصة بعلامتي الموسيقية)؟ أي واحد سيكون الأكثر فائدة للعثور على تلك الوظيفة الأولى؟


وأود أن تركز على بناء العلامة التجارية الشخصية الخاصة بك على الانترنت وبناء موقع على شبكة الإنترنت على الفور التي يمكنك استخدامها كأرض اختبار لتعلم مهارات التسويق الرقمي. معظم برامج التسويق الرقمي هي النظرية جدا والتسويق الرقمي هو الصناعات المتطورة بسرعة لذلك عليك أن تكون التعلم باستمرار من خلال التجريب النشط لتصبح جيدة بما فيه الكفاية لجعل المال باستمرار.


للحصول على أول وظيفة تسويق رقمية لديك، يجب أن تكون قادرا على عرض مجموعة من المواقع التي أنشأتها وتحسينها للكلمات الرئيسية للبحث، ودراسات الحالة التي تعرض التصنيف الذي حققته على غوغل وهذا النوع من حركة المرور التي دفعتها بمرور الوقت.


عندما بدأت العمل، قمت بتعيين حزم سيو لأصحاب الأعمال المحليين التي التقيت بها من خلال الربط الشبكي، والتي هي وسيلة جيدة للبدء في بناء دراسات الحالة التجارية الموجهة نحو النتائج التي تظهر عائد الاستثمار (العائد على الاستثمار) التي تم إنشاؤها من جهودكم. مرة واحدة لديك تلك ويمكنك إثبات لك باستمرار الحصول على نتائج، أنت & # 8217؛ ليرة لبنانية لا غنى عنها تماما لأن تقريبا كل الأعمال التجارية عبر الإنترنت ينجح أو فشل على أساس نوعية التسويق الرقمي (والناس الذين هم في الحقيقة جيدة في أنها نادرة).


لتعلم التسويق الرقمي، أنا & # 8217؛ d يوصي الانضمام إلى بلدي مجتمع المبدعين الاجتماعي العضوية والبدء في بناء محفظة كيكاس: ديجينيوس / الأكاديمية.


هذه الدورات هي فقط ما أحتاج & # 8211؛ إم تبحث للحصول على العودة إلى العمل، قررت تغيير الاتجاه كان في النظام وهذه هي الحجارة خطوة أحتاج. إذا كان لديك أكثر المتاحة، واسمحوا لي أن أعرف، شكرا.


شكرا لتعليقك، وسوف تحديث وظيفة عندما أجد دورات جديدة على الانترنت التي هي جيدة حقا.


أسعى مهنة في التسويق الرقمي والتسويق البرنامجي كما هو المستقبل & # 8230؛ & # 8230؛ & # 8230؛ ..


حتى ماجستير في إدارة الأعمال التسويق مثلي ليس لديه خبرة في هذا المجال & # 8230؛. يمكنك مساعدة / دليل لي من خلال هذا الارتباك.


أنا في انتظار بفارغ الصبر لردكم.


لدي برنامج ماجستير إدارة الأعمال الرقمية التي تعطي التدريب العملي على الخبرة لتشغيل شكل الأعمال التجارية عبر الإنترنت القائم على السحابة في أي مكان. سيكون تناول المقبل في أغسطس. اشترك في قائمة البريد الإلكتروني لمعرفة المزيد.


شكرا جزيلا على أخذ الوقت لإنشاء هذه القائمة ل * مجانا * التعليم والتسويق، و بما في ذلك شهادة الواردة. نتشرف!


نحن متحمسون ومستوحاة من احتمال مساعدة المسوقين (الطلاب ورجال الأعمال) في جميع أنحاء العالم تصبح وتظل متعلمة، حتى يتمكنوا من أن يكون قبل المنحنى.


المعرفة قوة.


الرقم الرابع هو نخب، للأسف. ولكن شكرا لهذه القائمة العظيمة!


يا جيسيكا، شكرا لاسمحوا لي أن أعرف، لقد قمت بتحديث آخر مع دورة جديدة على البحث والتسويق وسائل الاعلام الاجتماعية!


قائمة جيدة حقا.


قائمة كبيرة. لقد تم البحث في كل مكان عن بعض التدريب عبر الإنترنت الصلبة. بالطبع DS106 تبدو مثيرة للاهتمام حقا. أنا ذاهب لإعطاء ذلك محاولة واحدة.


وسائل الاعلام الاجتماعية.


وسائل الاعلام الاجتماعية.


سورو سياسة وسائل الاعلام الاجتماعية + أفضل الممارسات.


هل أنت معلم شبكات اجتماعية؟ أو هل تستعد لمتابعة النجاح الاجتماعي لقسم الجامعة أو البرنامج أو المجموعة؟


مهما كانت صورتك الاجتماعية، فإن هذه السياسة وأفضل الممارسات هي لك.


ليس من محبي قراءة الأشياء الطويلة على الويب؟ كما أننا (و عادة ما لا يكون القراء كذلك). & زونج؛ تحميل بدف للقراءة دون اتصال. & زونج؛


المقدمة.


أصبحت وسائل الإعلام الاجتماعية في كل مكان في حياتنا الشخصية، ويمكن أن تكون أداة لا تقدر بثمن في حياتنا المهنية، ومساعدتنا على نشر كلمة عن البحوث الرائدة والأخبار الجامعة المثيرة والأحداث القادمة.


لكنه أيضا المتغيرة باستمرار. قد لا يعمل يوم واحد فعال في اليوم التالي استنادا إلى أحدث الخوارزميات. ما كان مرة واحدة منصة الأكثر زيارة الآن يحصل أقل بكثير حركة المرور، على الرغم من تكتيكات الخاص بك ملاذا لم تتغير.


نحن هنا لمساعدتك & مداش؛ حسنا، بقدر ما نستطيع. لا يمكننا، على سبيل المثال، جعل فاسيبوك يتوقف عن تغيير خوارزمياته. ولكن يمكننا مساعدتك على فتح اللغز من ما هو جيد للمشاركة، ما هو غير فعالة وما قد يكون غير قانوني صريح.


وفيما يلي مجموعة من استراتيجيات وسائل الإعلام الاجتماعية والسياسات وأفضل الممارسات لأعضاء مجتمع كيس ويسترن ريزيرف، لحساباتهم الشخصية وتلك التي يديرونها للجامعة.


هناك فرق بين الاستخدام الشخصي والمهني لوسائل الاعلام الاجتماعية، بطبيعة الحال. لقد وضعنا إرشادات لكليهما، ولكن توجد قاعدتان بغض النظر عن دورك:


فكر قبل أن تغرد (أو آخر، أو المفاجئة، أو دبوس). وسائل الاعلام الاجتماعية هي منتدى عام و [مدش]؛ بغض النظر عن كيفية تأمين إعدادات الخصوصية الخاصة بك أو ما منصة تستخدمها. يمكن لشخص ما التقاط لقطة شاشة لمشاركاتك (أو مشاركتها بطريقة أخرى) في غضون ثوان معدودة. حتى إذا قمت بحذف المشاركة، يمكن أن يتم بالفعل الضرر. كن 100 في المئة معينة كنت مرتاحا مع مشاركتك و [مدش]؛ وأنك سوف تكون على ما يرام مع الزملاء وأصحاب العمل المحتملين أو حتى والديك رؤية ذلك. لأن، يثقون بنا، فإنها يمكن. إذا كنت في شك، وترك ذلك. أتساءل عما إذا كان هناك شيء خاص جدا للمشاركة؟ إذا كان لديك لاستجوابه، لا نشره. لا تشارك المعلومات السرية أو الشخصية أو الملكية عن جامعة كيس ويسترن ريزيرف، إدارتها، والطلاب، والموظفين، والخريجين أو المانحين على وسائل الاعلام الاجتماعية. (حتى في حسابك الشخصي، لا تنشر أية معلومات خاصة لأي شخص بدون إذن منه.) يتضمن ذلك صور الأشخاص الذين لم تتلقهم إذنا لنشره بشكل عام. استخدم أفضل تقدير لك واتبع السياسات الجامعية والمتطلبات الفدرالية.


سياسة حسابات الوسائط الاجتماعية الرسمية [+]


حسابات وسائل الاعلام الاجتماعية الرسمية هي الحسابات التي الجامعة التسويق والاتصالات يأذن لتمثيل الجامعة من خلال وسائل الاعلام الاجتماعية.


ويجب على أي شخص يدير حسابا إعلاميا اجتماعيا رسميا أو يساهم فيه أن يتبع هذه السياسة المتعلقة بذلك الحساب. ويشمل ذلك أي شخص يدير أو يساهم في قناة وسائل التواصل الاجتماعي نيابة عن مدرسة أو إدارة أو مكتب أو أي كيان رسمي آخر في الجامعة. لا ينبغي التعبير عن الآراء الشخصية من خلال حسابات وسائل الاعلام الاجتماعية الرسمية.


لا تنطبق سياسة الحسابات الرسمية على وسائل الاعلام الاجتماعية إلا على الوظائف في الحسابات الرسمية. ولا ينطبق ذلك على التفاعلات التي قد يكون لدى الأفراد على حساباتهم الشخصية على الشبكات الاجتماعية و [مدش]؛ طالما أن هذه الاتصالات لا تشير إلى أن الفرد يتحدث نيابة عن الجامعة. وبطبيعة الحال، فإن أفضل الممارسات تنطبق دائما، بغض النظر عن مكان ظهور المشاركات.


لا تنطبق هذه السياسة على المنظمات الطلابية. وينبغي للمنظمات أن تتبع توجيهات مجالس إدارتها، وعند الاقتضاء، بتوجيه شعبة شؤون الطلاب. يجب على المنظمات الطلابية التي تستخدم شعار الجامعة عدم التعامل معها بأي شكل من الأشكال. وبالإضافة إلى ذلك، تحتفظ الجامعة بالحق في مراقبة وتقييد كيفية استخدام شعارها واسمها.


تنطبق هذه السياسة على جميع منصات وسائل الإعلام الاجتماعية، بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر فاسيبوك و تويتر و إنستاغرام و سناب شات و + غوغل و تومبلر و بينتيريست وبلوق. ومن المفترض أن تكون وثيقة حية تتحول مع تغير التكنولوجيات.


تسجيل الحساب [+]


يجب على الحسابات التي تم إنشاؤها قبل فبراير 2017 التسجيل لدى ومك بحلول 28 فبراير 2017. بعد فبراير 2017، يجب على مديري الشبكات الاجتماعية تسجيل حسابات جديدة مع ومك قبل إنشائها. هذه السياسة تنطبق على كل منصة وسائل الاعلام الاجتماعية.


تبدأ عملية التسجيل بطلب إلى جامعة التسويق والاتصالات (ومك) لتصبح ممثل وسائل الاعلام الاجتماعية المعتمدين. تحتفظ جامعة التسويق والاتصالات بالحق في تحديد الحسابات التي تعتبر & لدكو؛ مسؤول & رديقو؛ و، على هذا النحو، يمكن استخدام اسم الجامعة، والشعار، وإلا يتكلم نيابة عن الجامعة.


للتسجيل، يجب إكمال نموذج يتضمن ما يلي:


اسم الحساب (المقترح أو الموجود) وعنوان ورل (إذا كان موجودا) ومعلومات الاتصال لمسؤول الحساب ومسؤول النسخ الاحتياطي وعرضا موجزا لأهدافك وجمهورك واستراتيجيتك وقياسات النجاح وخطة الخروج & مداش؛ إذا كنت بحاجة إلى إزالة حسابك، فكيف ستفعل ذلك؟


كما سيطلب من المستخدمين تحديث (أو الحفاظ على) معلومات الاتصال بمسؤول الحساب كل ستة أشهر، لضمان الاستمرارية. وبالإضافة إلى ذلك، يجب أن توافق على الالتزام بمبادئ توجيهية الاتصالات الأزمة.


اتصالات الأزمات.


في حالة الطوارئ، يجب على جامعة كيس ويسترن ريزيرف إرسال رسالة موحدة عبر جميع القنوات. صفحات وسائل الاعلام الاجتماعية على نحو متزايد من بين الأماكن الأولى يذهب أعضاء المجتمع للحصول على تفاصيل عن حالة الطوارئ، ما يتم القيام به، وما يجب القيام به للبقاء آمنة. وغالبا ما يبحثون عن صفحات كيس ويسترن ريسرف ذات الصلة في الفيسبوك وتويتر، والبحث عن مصطلحات مثل & لدكو؛ كيس ويسترن ريسرف ونيفرزيتي، & رديقو؛ ودقوو]؛ حالة، وردقوو]؛ ودقوو]؛ CWRU، وردقوو]؛ إلخ


لذلك، أولئك الذين فتح أو تشغيل حساب وسائل الاعلام الاجتماعية التي تحمل أي علاقة اسمه إلى الجامعة (أي يحتوي على اسم & لدكو؛ كيس ويسترن ريسرف ونيفرزيتي، & رديقو؛ & لدكو؛ القضية، & رديقو؛ & لدكو؛ سورو & رديقو؛ أو ما شابه ذلك)، يجب على المستخدمين توافق على:


على الفور تحديث الصفحة مع الرسائل المعتمدة فقط من حسابات كيس ويسترن ريسرف الرسمية الفيسبوك وتويتر (إذا التحديثات ممكنة)، وعدم نشر الشائعات أو السمع، وتبادل المعلومات الهامة التي ينظر إليها على وسائل الاعلام الاجتماعية مع ممثلين من جامعة التسويق والاتصالات.


وسائل الإعلام الاجتماعية، بما في ذلك الفيسبوك وتويتر، تتطلب مسؤولين حساب & لدكو؛ الممثلين المعتمدين & رديقو؛ للصفحات التي يحافظون عليها. فقط المشرفون الذين وافقوا على هذا البروتوكول سيكون & لدكو؛ الممثلين المعتمدين & رديقو؛ لصفحات جامعة كيس الغربية الاحتياطي. قد يؤدي عدم الالتزام بهذه السياسة إلى إغلاق صفحة أو حساب وسائل الاعلام الاجتماعية.


Facebook Business Manager.


Facebook accounts using the university name, logo or representing Case Western Reserve in an official capacity must use Facebook Business Manager (business. facebook) and add a representative from University Marketing and Communications as an account administrator on their Facebook pages.


Though users still will be responsible for following the crisis communications guidelines—and for posting and monitoring all of the content on their pages—this will help ensure continuity on pages in the event account managers leave the university. UMC will not try to “control” pages or post updates; this is simply another outlet to ensure that, if offensive posts are added to a page, an additional way exists for them to be removed. It also provides continuity if there is turnover within the department.


Contact socialmedia@case. edu for more information.


Relevant University Policies and Procedures [+]


Social media usage is governed by the same policies that govern all other electronic communications. Read the following policies before using any social media.


Advertising on behalf of external vendors is prohibited on Case Western Reserve University websites and social media presences, with the exception of Case Western Reserve University Athletics, through its media rights provider.


All social media sites have policies and terms of service that should be reviewed and agreed to before use.


سرية.


Do not post confidential or proprietary information about Case Western Reserve University, its administrators, students, employees or alumni. Follow all university policies, federal requirements—such as HIPAA and FERPA—and NCAA regulations.


Do not discuss a situation involving named or pictured individuals without their permission. A good rule of thumb: If you wouldn't present the information in a public forum, don’t post it online. Follow all university policies and guidelines on the appropriate handling of student, employee and patient information.


Individuals are responsible for what they post, whether on personal or university-affiliated accounts. As such, they can be held liable for posts deemed to be copyright infringement, defamatory, proprietary, libelous or obscene. Verify all information as fact before posting, and cite and link to sources if appropriate.


إمكانية الوصول.


Case Western Reserve is committed to ensuring that digital materials are available and accessible to all members of the campus community, including individuals with disabilities. Social media administrators should take steps to reduce barriers to access for individuals with disabilities by, for example, enabling screen-reader compatibility, captioning videos and adding descriptive tags on images. Most major social media platforms provide access solutions for individuals with disabilities, but all administrators must do their part to alleviate any barriers.


When using photographs or graphics, repurposing content or sharing information, be mindful of copyright and fair use laws. Images cannot be “taken” off the Internet without explicit permission from the owner. Individuals must secure permission when including copyrighted or trademarked material and include a permission statement or disclaimer, as required by the owner. For more information, visit the U. S. Copyright Office at copyright. gov.


The university retains a trademark on its name (“Case Western Reserve University”) as well as other iterations, including “Case” and “CWRU,” and the phrase “think beyond the possible.” Use of these terms in account names, Twitter handles or bios could be a trademark violation if used to misrepresent the university.


Once an account is designated by UMC as “official,” it is considered an authorized representative of the university; as such, administrators can use the university’s name in materials, as long as use is consistent with this policy.


The university’s logos also are trademarked and can be used only by authorized social media accounts. UMC has created a suite of approved social media icons in appropriate sizes. Email socialmedia@case. edu to request one.


Political Statements.


Political statements (whether in text or visual form) generally should not be made on official accounts. As a tax-exempt organization, the university is prohibited from participating in a political campaign on behalf of or in opposition to any candidate and is subject to other requirements. To ensure that the university does not run afoul of these rules, anyone seeking to post a political statement on an official account must first submit the statement to UMC for review and approval in coordination with other offices.


Photography Usage.


Per section 2741 of the Ohio Revised Code, higher education institutions are permitted to use an individual’s photo without explicit permission if both of the following apply:


The individual is or was a student at, or a member of the faculty or staff of, the institution of higher education. The use of the individual's persona is for educational purposes or for the promotion of the institution of higher education and its educational or institutional objectives.


University accounts must include a statement somewhere on their social media pages that explain who to contact if an individual wants his/her photo removed from the page.


When it comes to social media accounts, the level of password security varies; some accounts are tied to personal logins, while others allow a separate login and password.


All passwords for social media accounts—even if connected to a personal account—should be updated every 180 days (once per semester), per the university’s password policy. In addition, passwords should meet the same complexity standards as outlined by University Technology:


Must contain eight or more characters Must include at least three of the following: Uppercase letters Lowercase letters Numerals Punctuation.


3. When using common dictionary words, no more than four consecutive letters can be used.


Passwords should be changed immediately when an individual with access to your account leaves the department/organization/unit. All passwords should be stored securely in a password management tool, with access granted to or removed from individuals as necessary.


Changing passwords regularly helps protect from hacking, identity theft or a number of other security risks. It also helps ensure that unauthorized users cannot gain access to accounts, and mitigate overall risk.


If users have any questions about password recommendations, email socialmedia@case. edu.


Inactive Accounts.


Social media accounts must be regularly maintained and updated. University Marketing and Communications recommends Facebook pages be updated at least three times per week, and Twitter no less than once per business day. An abundance of inactive accounts reflects poorly on the communications strategy of the entire university. Therefore, accounts that have been inactive for more than two months may be subject to deactivation or deletion.


Representatives from University Marketing and Communications will periodically monitor accounts for activity and contact the appropriate administrator (or backup) to discuss inactivity.


Please note: Accounts won’t be automatically removed; University Marketing and Communications first will contact the administrator (and back-up administrator), followed by the leader of the department, unit or organization, to discuss options before deactivation.


Deleting Accounts.


If you want, or are asked, to remove a social media account, please take the following steps to ensure no data is lost in the process:


على الفيس بوك.


Go to Account Settings Click "General" in the left-hand column Click on "Download a copy of your Facebook data" Click "Start My Archive"


Following these steps provides a record of posts you’ve shared, lists of fans and general Facebook activity.


على تويتر.


Go to “Settings” Under “Account,” click “Request Your Archive.” Download and save the file emailed to you.


This provides a record of your complete Twitter activity for future reference.


Policy for Personal Social Media Accounts [+]


الموظفين و[رسقوو]؛ incidental use of social media in the workplace is permissible as long as their supervisor determines such use does not interfere with operations or productivity, or violate official policies set by their department or the university. Case Western Reserve reserves the right to monitor the use of its computer systems, and disciplinary or other action may be taken if an employee’s online activity is deemed to violate any of the above-listed criteria. These include but are not limited to university policies regarding employment that address misconduct and unacceptable behavior.


Sharing University News.


Individuals are encouraged to share university news via social media platforms. However, when personally posting about or responding to university-related content, be upfront about your identity. Disclose your affiliation. Clearly state your role and your goals in posting the news. But also do not make any statement that suggests you are speaking on behalf of the university.


Sharing Your Opinion.


If posting personal comments on an account through which you mention an affiliation with the university, please state that you’re voicing a personal opinion, not representing Case Western Reserve University, its administration or any other community members. For example, if you want to tweet regularly about higher education news and affiliate yourself with Case Western Reserve, you could put in your bio that the views and thoughts expressed are your own and do not reflect the views of CWRU.


Individuals always should use good taste, common sense and a professional tone when participating in an online discussion—especially those regarding the university.


What Do We See?


Case Western Reserve does not monitor individual social media presences unless required by legal or other university policy. In the event the university becomes aware of an interaction that violates university policies, the university reserves the right to take appropriate action.


Please note: At this time, the university must follow individuals on Snapchat in order for CWRU’s “stories” to be seen. We will not watch your story unless specifically asked by you, or required by legal or other university policy. If you send the university personal messages, these will be reviewed and considered for publication via the university’s main Snapchat account.


Best Practices Make Perfect [+]


More and more, social media is our first (and closest) contact with our audiences. But audiences’ attention is fleeting; you only have a few seconds to make a great impression. Use these tips to guide you through the social sphere—and make your followers listen to what you have to say.


Get approved. If you’re acting as the voice of your unit, make sure your boss is on board with what you’re saying. Then, you’ll need to register your account with University Marketing and Communications. What’s your name? Be sure your handle not only makes sense but also accurately reflects your relationship—or lack thereof—with the university. On Twitter, you’ll want to keep it short; if referencing the university in your name, use “CWRU” instead of “Case” (which, by the way, should only ever be used in reference to the Case Institute of Technology). On Facebook, your accounts can be better found if you include “CWRU,” “Case Western Reserve” or “Case Western Reserve University” فيه. And, as always, please remember: Our name is Case Western Reserve University, Case Western Reserve or CWRU. Other iterations do not accurately reflect the institution or its history. UMC will approve all names. Be accurate—but correct your mistakes if they happen. It’s crucial to ensure you have the details straight before you post a status update or send a tweet. But no one is perfect. If you make a mistake, fess up. Correct any inaccuracies or errors in a quick, upfront manner. Make it clear—whether in follow-up posts, comments or replacements—that you’re aware of the error and have made the appropriate corrections. Your honesty and diligence will help you become a trusted voice in the social community. Transparency is the best policy. When you’re managing an account for a department or unit, usually no one knows exactly who you are. But it’s OK to let your community members know they’re interacting with a real person. You don’t have to state your name and title every time you post, but if someone asks, tell them! And remember: Because they don’t know who you are, they view your posts as coming from the university. What you say directly reflects on all of us. هل لديك ما تقوله. You must have enough relevant content to post regularly; we recommend at least three times per week on Facebook, once per day on Twitter and a few times a month on Instagram. Notice we said “relevant content.” Don’t inundate your followers with information that doesn’t affect them. That’s not a way to gain—or keep—fans. If you don’t have enough to post, it’s time to rethink your social media strategy. (Contact us. We can help.) What’s your response? You should (usually) have one. Social media is at its best when it fosters a dialogue. Build your community by allowing—and encouraging—your fans to ask questions and providing them with answers. Be timely. In order to successfully manage social media pages, an administrator should check the accounts at least once daily (ideally more often) to respond to questions or comments. Don’t censor. Case Western Reserve University is committed to demonstrating respect for diversity of thought, ideas and opinions. Allow open discourse about relevant topics, even if subjects disagree with one another. We do not censor, even if the content reflects unfavorably on the university. (Only content that is factually incorrect needs to be addressed.) Speech that is obscene, threatening, abusive or illegal in any manner, however, is unacceptable and must be removed immediately. As administrator, it is your responsibility to identify the offending user and report him/her to the social media platform administrators. You may want to take a screen capture of the offending materials for future reference. Know when to step in. Discussions can turn heated or even inappropriate or offensive. You don’t need to step in at every critical statement, but keep a close eye on the conversation. Sometimes you’ll have to be the moderator; a few quick reminders to be civil might do the trick. Other times, your community members will do it for you. Avoid being confrontational or a censor, and stick with your tone and intent of your social media strategy. And, above all, protect the rights of your users. Be a user. If you don’t experience the tools as a regular fan, you’ll never maximize your ability to use those tools as a communicator. Being active on social media allows you to see what others do well—and then do it one better. It’s a conversation. Your fans are real people. Talk to them like they’re in the room. Nix the fancy language and, instead, show your personality, develop a rapport and encourage discussion. Give generously. Your fans made the effort to find you. Reward them. Make them feel special with exclusive content, advice, thought-provoking questions and games. Allow them first access to announcements or events. Give them a reason to care about your message. Anything short of awesome is spam. Put yourself in the “fan” seat and evaluate if you’d actually want to read it. If you’re not interested, you’ll just bother them—and you’ll lose them.


What to Watch For (and When)


Social media gives you a unique opportunity to interact with your fans and create connections—not just send out a message and never follow up.


But how can you do that if you’re not watching the conversation? To be a good social media member, you must monitor your accounts regularly.


A few tips to do so:


Set up an account on a social-media-monitoring site, such as HootSuite. Here, you can watch the activity on all of the social media accounts you manage, as well as track when people are talking about certain phrases, such as “CWRU.” You also can sign up for fee-based monitoring services that email you at least daily with notifications on when you’ve been mentioned on social media. For more information on recommended services, contact socialmedia@case. edu. Log in to your accounts multiple times per day—especially right after you’ve made a post—to see how and if people are responding. If they’re asking questions, answer them! If they’re giving you compliments, thank them (or like/favorite their messages)! If they’re being negative…well, you may choose to respond, or not. See our response flowchart for our suggestions on when to engage—and when to steer clear. Are you going on vacation or out of the office for a few days? Make sure a backup administrator is monitoring your accounts and has the power to respond appropriately.


Going Mobile.


Mobile devices allow you to be connected nearly any time at any place. Which is great—except when it’s not.


Having your university-affiliated accounts linked to your mobile device can be a positive: You can respond to comments immediately and keep tabs on what’s happening. But it also can be dangerous: You think you’ve switched from the university’s Twitter page to your own account and go to make a personal post…only to have it show up on your CWRU-affiliated page. This can quickly damage the university’s brand—not to mention your own image within your department.


Mistakes happen, but if we can mitigate the potential of them occurring, we prefer to. University Marketing and Communications recommends you do not post from your mobile device to an Official Social Media Account unless absolutely necessary (in case of a crisis, for example) or unless it’s a mobile-based platform, such as Instagram, or runs through a separate app, such as Facebook Business Manager’s Facebook Pages.


Identifying Inappropriate Accounts.


Though University Marketing and Communications attempts to track accounts affiliated with the university, this is a nearly impossible task. As such, we ask that all members of the campus community are good brand stewards and keep an eye out for accounts claiming a Case Western Reserve connection.


Some ways in which accounts may misrepresent a relationship with CWRU include use of:


our logo (official or modified) the university name (or some version of the university’s name, including “Case,” “Case Western,” “Case Western Reserve,” “Case Western Reserve University” or “CWRU”) our tagline (“think beyond the possible”)


If you come across an inappropriate social media account—or simply one you’re questioning—please notify University Marketing and Communications immediately at socialmedia@case. edu. If necessary, we then will contact the Office of the General Counsel to discuss appropriate next steps.


Remember: It’s Out There.


Anything you share on social media is public. It can be shared, stored and spread globally. Don’t post anything that you would not be comfortable having shared with your colleagues, parents or even strangers.


The CWRU Strategy [+]


Social media provides a multitude of opportunities to share the Case Western Reserve message and improve our brand recognition. But with opportunity also comes potential failure. Without a unified social media strategy, Case Western Reserve will present a conflicting appearance, which could lead to issues such as loss of confidence in the information coming from the school, department or program.


This social media strategy, which guides the main Case Western Reserve accounts, is part of a larger overall communications strategy from UMC and other units.


Of course, every account on every platform should have its own strategy, its own voice and its own message to share. We don’t have to share the same stories (how boring would that be?), but we do need to have overarching goals that allow us to individually, in our own unique way, tell our collective story.


Through our use of social media, we aim to:


Communicate our key messages to a broad audience. Enhance the reputation of Case Western Reserve by promoting appropriate, relevant content. Protect the university’s reputation if misinformation is spread. Create a dialogue among our audiences. Foster a sense of pride in being part of the Case Western Reserve community. Inform and educate our audience in interactive, engaging ways. Improve consistency in social media style across the university—while encouraging personal tone, voice and messaging to meet each constituency’s needs. Grow Case Western Reserve’s social media presence to become a major part of the university’s communication strategy. Meet our audiences’ wants and needs by analyzing metrics and mentions to see how we can better tailor our strategies. Implement best practices across all social media platforms. Build community and goodwill.


Why Should (or Shouldn’t) You Use Social Media?


Social media can be a powerful tool to disseminate news, connect with audiences and build a sense of community. At Case Western Reserve, we fully support the use of social media by schools and organizations—as long as there is a clear strategy behind it.


You see, social media alone isn’t a marketing plan; it’s just one of many effective outlets necessary for a successful integrated marketing and communications plan.


So before you get create a Facebook page for your department or launch a blog for your event, you need to think strategically. Ask yourself—and your supervisors—the following questions:


How can social media help us meet (and exceed) our goals? Is social media the appropriate channel for reaching our audience(s)? Who is our audience(s), and do they use certain social media channels? Which platforms or tools will be most effective? Do we have the resources for content development, execution and long-term maintenance?


Perhaps the most important question, though, is simply: Do we need a social media account?


If you don’t have news and information to post regularly (we recommend at least three times per week on Facebook, a few times a month on Instagram and once per day on Twitter, for example), then you likely do not need your own social media account.


Instead, please share your information with University Marketing and Communications to consider for its vehicles. We have built a large following on our official social media outlets and are always looking for more information to share and ways to showcase our wide-ranging university community. But we can’t post what we don’t know, so share with us! Email socialmedia@case. edu with your ideas.


Get Started [+]


Now that you’re through all of this, you’re probably itching to get rolling on creating (or updating) a stellar social media campaign.


Once you’ve outlined your social strategy and set goals for each account, register your account(s).


هل تريد المزيد من المساعدة؟ We’re here! Email socialmedia@case. edu to find out how we can assist.


Follow Case Western Reserve University’s official social media accounts:


&نسخ؛ 2017 Case Western Reserve University, 10900 Euclid Ave., Cleveland, Ohio 44106 216.368.2000.


11 Best-In-Class Strategies for Social Media in Higher Education.


Recently, Sprout Social was lucky enough to host a “Social Media in Higher Education Roundtable Discussion” with some of the brightest minds in the industry. Together our panel addressed the most pressing questions social media managers in the higher education space have, and we received a ton of great feedback on the session.


In total, we answered 11 questions that were submitted by our audience, and this post will summarize the key takeaways and strategies that were discussed during the session. If you’d prefer to watch the entire webinar, you can find the Higher Education Webinar here.


The Higher Education Social Panel.


The team that we assembled for the panel couldn’t have been better. Their personal experiences were all as diverse as the organizations they represented, making for an extremely well-rounded session. If you work in the social media or higher education marketing fields, then you should make sure to follow each of them on social:


Joel Renner – The George Washington University School of Business.


The Topics.


We invited everyone who registered for the live event to submit their own questions. We received an overwhelming amount of questions, and we decided to bucket them all into five specific chapters.


Choosing the Best Social Networks Structuring Your Social Media Account Creating and Sharing Great Social Content Proving the Value of Social Media Tips, Tricks & أدوات.


This article won’t run exactly like an actual classroom, so if there are topics you’re more interested in reading about feel free to skip ahead. Just don’t forget to study for the quiz.


1. Quality of Network Presence Over Quantity.


When presented with the question “Is it more important to be on every network, or to build a robust presence on a few networks”, the resounding response was you need to focus on a select few networks. Most higher education social media teams have only one or two employees, and if you try to jump on every single network you run the risk of spreading yourself too thin.


One key in deciding which of the social networks you should spend a bulk of your time on is to look at your audience demographics. Figure out who your key demographics are and find out which social networks they spend the majority of their time on and establish a robust presence on those sites.


Once you’ve created a presence on those sites, continue to monitor how they perform to ensure you’re getting the most bang for your buck. Try checking out our collection of social media demographics to see which network is the most popular with each group.


If your key demographic is predominately urban students with a higher income, Twitter is likely the network for you.


2. The Best Social Network Depends on Audience.


We had someone in the audience ask “Which social media network is best for higher education professionals?” Unfortunately for the person who posed the question, there really is no universal answer. At the end of the day, it’s where you can reach your audience most effectively and it hinges on the messages that you’d like to get across. However, the next strategy gets into more detail on where our panel has found success with newer networks.


3. Make Sure to Test Newer Networks.


Not every organization has the resources and means to build a robust presence for these new networks as they arise. However, Nikki has found tremendous success with Snapchat for engaging young Alumni. The current demographics of the network have made it perfect for her to reach out to her specific demographic she is targeting.


Meghan leverages Instagram photos to show off the community she built at her organization. She found success in sharing images of the campus, dorms and culture in an effort to humanize the Housing organization. Meghan has also used Periscope to offer campus tours to students from all over the world.


4. Deciding Who Owns Social Media.


It would be great if you could centralize your organization’s social media to one team, and some places do that, but it’s not a very realistic goal. There is so much going on within each department, team and organization that one team won’t be able to speak to those messages as well as the specific departments. Instead of trying to control every single page, sometimes it’s better to trust the other departments to manage them.


5. Educate Other Departments on Social.


If you are going to trust separate departments with their own social presence, it’s key to teach them the best practices. Nikki has built a “Social Media Leaders” team with 50 people within her organization to discuss social media in higher education, including things like best practices and expectations. It’s a great way to keep the lines of communications open so that an organization maintains a cohesive voice.


That may even involve teaching the team’s mascot to use Twitter.


.@MBKRowdies and I are on Greek row announcing for the Greek check-in when @GatorsMBK takes on Ole Miss on 2/9 pic. twitter/4VREyuwx0y.


Chris has a “Social Media Ambassadors” group that functions in a similar way, providing guidance to teams not as knowledgeable on social. He has also built out some resources that he shares with team members as they decide they’d like to build up their presence.


6. How to Tell If a Department Needs a Social Presence.


When deciding if a group deserves a social presence, it’s key to consider whether or not that department has the staffing to maintain it. If they don’t, make sure to communicate to them that a social media presence is a lot of work, and that it’s not always necessary for them to have their own. The role of the University’s page is to support each department. Consider creating a document addressing the points of “Should I create a social media account” to share with staff.


7. Leverage Timely Content.


This strategy was synthesized from the question “How far in advance do you plan your social media calendar?” The answer is it depends on what kind of events you have coming up, so there really isn’t a universally correct answer. Some of the answers ranged from two months out to working within the same week. Creating stuff for holidays and calendar events are great for engaging with students at times that are important to them.


Most of the content our panel shares comes out on the fly. Catching hot topics and important conversations to drive greater engagement. Also, a lot of social media content is engaging with students one-to-one, and you really can’t plan for that. Some of the most valuable content that you can share is timely. Something that really resonates with what your students are going through really drives great engagement. Messages around the recent snowpocalypse for example.


8. Utilize Social to Promote Institutional Research.


One of the more specific questions we were asked was “How can organizations promote their institutional research?” This is a really important question, especially for schools without any sort of robust athletics program. A lot of times organizations without massive sports teams rely on their research to drive students to their institutions, so sharing this type of information is crucial.


Research from @danariely shows Americans underestimate inequality. Exactly how bad is U. S. wealth distribution? t. co/VpOyltpt1r.


Have meetings with some of your professors creating these assets and see if you can establish them as thought-leaders within their specific field. Teach them how to make their research a bit sexier, while maintaining the same robust research, in order to make it more shareable across social media. They’ll start to grow larger followings and get more impressions on the content they share.


9. Pull Data on a Weekly, Monthly & Semester Basis.


It’s a good idea to pull data based on the specific content you share. For instance, Nikki’s team tried sharing timely holiday content on Christmas and New Years Eve and really dug into the data to see if that type of post resonated with her audience. It’s important to know how those posts perform so you can utilize that data to dictate your content strategy moving forward. Tools like Sprout Social make it easy to find all of your social media analytics.


For the most part, each of our panelists is pulling data on a weekly, monthly and semester-wide basis. The weekly reports are to see what specific things are working, and semester reports are better for figuring out what’s working at a high-level, and being able to share that data with the stakeholders.


10. Audience Growth & Engagement Are Solid KPIs.


The major KPIs to look at seem to be audience growth rate and engagement, since universities have a high turnover rate. If you’re running college social media channels, you should see a big growth as more new students are coming in when you focus on these metrics. Just make sure you’re taking the time, even if you’re a small team.


11. Tips for New Higher Education Social Professionals.


We had such great insights from the panel when we were asked “What advice would you give a new social media manager in the space?” Here’s a paraphrased version of what each of our panelists had to say:


Meghan – Don’t be afraid to engage with a student if they’re complaining or if something is going wrong. You can really reverse those poor experiences and get good feedback. Reach out to other campus communicators to develop a community. Little communities support one another not only in terms of content, but also in terms of just having a little family to work with and lean on.


Joel – Find a social media checklist. with daily, weekly and monthly that you like. Try and follow through with the tasks on that list, and set reminders on your phone to let you know when you need to finish those tasks. Find a social media tool that you like as well.


Nikki – Establish yourself as a social media communications professional and never as a guru. Social media is communications in a truncated form. Social media gives you the ability to connect with your primary stakeholders across the world, so get your game together and show everyone what you have to offer.


Chris – Focus on your work and focus on the strategy for what you’re doing with your social accounts. While testing and trying things is great, make sure that everything you do is backed by a solid strategy. You’ll face a lot of challenges, so utilize things like webinars and Twitter Chats to connect with others in the space to ensure you stay up-to-date.


Bonus Strategy 12: Try a Social Media Tool.


Social media management tools like Sprout Social help streamline the entire social media process. Universities around the world turn to Sprout Social as a platform to help them manage and grow relationships with their prospective students, current students, alumni and much more. Start your own free trial today.


Or you can check out this video on how Marquette uses Sprout Social to succeed.

Comments

Popular Posts